13.10.09

Mój pierwszy atlas świata. Podróż dookoła świata

Kolejna zapowiedź wydawnicza mająca ujrzeć światło dzienne w najbliższym czasie. Mój pierwszy atlas świata. Pierwsza podróż dookoła świata. Duża kartonowa książka. Każda rozkładówka to pocztówka z jednego kontynentu. Młody czytelnik zobaczy jak różnorodny jest świat, jak różne zwierzęta i ludzie go zamieszkują i jak bardzo różne potrafią stawiać budowle.

Dziecko, które przeczyta, lub choćby obejrzy Mój pierwszy atlas świata, na zawsze zapamięta, że nie wszędzie na świecie ludzie wyglądają tak jak Polacy, i że otaczający ich świat może być zupełnie inny od świata, który otacza nas. A wszystko to po raz pierwszy wspólnie bajecznie zilustrowali i uplastycznili Ewa Kozyra-Pawlak i Paweł Pawlak (zbieżność nazwisk nieprzypadkowa!).

Atlas jest drugim tytułem z serii Wielkich ksiąg dla małego dziecka – pierwszy był Mój pierwszy alfabet Elżbiety Wasiuczyńskiej – kolejne zapowiadane pozycje to Moja pierwsza księga techniki i Kolory zwierząt. Z takim zapleczem spokojnie możemy powtórzyć za LektorKlett'em nudastop!

Miłośnikom talentu Państwa Pawlaków polecam też qlturkowy wywiad – lektura obowiązkowa.

tytuł: Mój pierwszy Atlas świata. Podróż dookoła świata
ilustracje: Paweł Pawlak
lalki i mapa: Ewa Kozyra-Pawlak
projekt graficzny: Dorota Nowacka
wiek: 2+
wydawnictwo: LektorKlett
seria wydawnicza: Wielkie książki dla małego dziecka
rok wydania: listopad 2009

2 komentarze:

  1. chciałabym byc małym czytelnikiem trzymającym taki atlas :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi apetytu narobiłaś :P a dopiero w listopadzie będzie do kupienia :(

    OdpowiedzUsuń

O, jak miło :-)