26.12.08

Uśmiech Mony Lizy



Wcześniej nie miałam okazji. Dziś nadrobiłam zaległości. Ktoś oglądał? Jakie wrażenia?

Co ciekawe Wellesley College ukończyły Hillary Rodham Clinton, Madeleine Albright, Diane Sawyer, Ali McGraw i Cokie Roberts. Oczywiście trochę później niż w bohaterki filmu.

tytuł: Uśmiech Mony Lizy (org. Mona Lisa Smile)
reżyseria: Mike Newell
scenariusz: Lawrence Konner, Mark Rosenthal
występują: Julia Roberts, Kirsten Dunst, Julia Stiles, Maggie Gyllenhaal, Marcia Gay Harden, Ginnifer Goodwin i inni
zdjęcia: Anastas N. Michos
muzyka: Rachel Portman
scenografia: Jane Musky,Patricia Woodbridge, Susan Bode
kostiumy: Michael Dennison
montaż: Mick Audsley
rok produkcji: 2003

Charlie Stewart: My parents say my future is right on the horizon.
Connie Baker: Tell them the horizon is an imaginary line that recedes as you approach it.

4 komentarze:

  1. Nie widziałam, ale po tym trailerze, mam na niego wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz koniecznie, jak Ci się podobał, jeśli go obejrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy film. Obejrzałam z przyjemnością dwa razy - kiedy go tłumaczyłam na DVD dla Warnera, i kiedy siedziałam na nagraniu.
    Luna, której bohaterce najbardziej kibicowałaś? Bo ja tej, którą grała Maggie O Trudnym Nazwisku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy - to trafne określenie :-)

    A jeśli chodzi o kibicowanie, to poza główną bohaterką (Julię Roberts), trzymałam kciuki właśnie za Giselle Levy (Maggie Gyllenhaal) :-)

    OdpowiedzUsuń

O, jak miło :-)