12.12.08

Uber Amazing Blog

Ale tu dzisiaj ruch jak na Marszałkowskiej! A to wszystko, jak się okazuje, za sprawą Liski, która wyróżniła moją pracę nagrodą Uber Amazing Blog.

Nagroda ta jest przyznawana osobom które:

- inspirują Ciebie;
- przedstawiają zdumiewające, niesamowite informacje;
- mają dużo do poczytania;
- zawierają zdumiewające projekty;
- są jakieś inne powody, dla których sądzisz, że są niesamowite.

Zasady przyznawania tego wyróżnienia są następujące:

- należy umieścić logo na swoim blogu;
- należy wyznaczyć przynajmniej 5 blogów (może być więcej), które są dla Ciebie Uber Amazing (Super Zdumiewające)
- należy powiadomić wyróżnionych, że otrzymali nagrodę Uber Amazing Blog, przez wpisanie komentarza na ich blogach;
- podać link do bloga i osoby, która otrzymała nagrodę-wyróżnienie od Ciebie.

Chyba nie mogło spotkać mnie nic gorszego! Na samym początku przygody z blogowaniem... Poprzeczka została ustawiona wysoko. Nie ma co! Obiecuję trzymać poziom. A może raczej pion?! Zobaczymy.

Lisko – dziękuję za to wyróżnienie. Mam nadzieję, że sprostam.

Teraz moja kolej. Jak wiadomo, może nie powszechnie, ale wiadomo – codziennie pasjami przeglądam blogi. Zazwyczaj te ulubione, lub te które mam wyróżnione, jako TOP-3 miesiąca. Dlatego też będę konsekwentna. Może nudna, ale konsekwentna.

I w pierwszej kolejności odbiję piłeczkę do Liski i jej bloga, tym razem może bez głębszego uzasadnienia. Ponieważ na temat Liski i jej bloga pisałam kilka dni wcześniej – tam jest wszystko. Dziękuję Lisko.

Następnie chciałabym wyróżnić Ptasię, u której zawsze znajdę Coś niecoś, na czym na dłużej zawieszę oko. Ptasię, która nie boi się eksperymentować i która jakiś czas temu wdarła się w moje serce przebojem. Tak trzymaj Ptasiu!

Kolejne wyróżnienie przyznaję Komarce, która jako jedyna w tak niepowtarzalny sposób ilustruje swoje kulinarne zmagania. A co najważniejsze! Nie zapomina o nas, kiedy wyjeżdża w najdalsze zakątki tego Świata.

Od jakiegoś czasu przyglądam się również twórczym poczynaniom Eight. Dlatego też wyróżnienie UAB wędruje do niej – za pasję tworzenia.

I jeszcze Gopio! A raczej jej dzieciaki i ich Zabawa w słowa! Uważajcie! Ten blog, to jazda po bandzie!

Kończąc ten przydługi elaborat, chciałam pogratulować wszystkim nominowanym i wszystkim nie nominowanym.

Do zobaczenia w sieci!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję, czuję się zaszczycona. Bardzo miły początek weekendu. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak mi się miło i ciepło zrobiło! Dziękuję ;) Ps. Nie wiedziałam, że to Twój blog ;)) - tak myślałam, że musisz gdzieś pisać, a nie wiedziałam, gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie!

    Pozdrawiam przedświątecznie!
    Eight

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem uda mi się wrzucić komentarz, bo mój komp nie współpracuje i do tej pory mi się nie udało ;) Dziękuję ślicznie za wyróżnienie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny - cała przyjemność po mojej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń

O, jak miło :-)